Gastenboek

Wij zijn gastvrij en relaxed, respecteren jullie privacy, bieden service zoals het hoort en hebben een goede keuken. In het centrum van Utrecht en betaalbaar, helemaal top voor kleinschalige meetings!

T: 030-2682046 / 06-22939969

E: info@vergadervarenutrecht.nl

W: vergadervarenutrecht.nl

De 'rapportcijfers' en commentaar van onze gasten:

 

Wij zijn druk bezig met een andere manier van presenteren van de bevindingen van onze gasten. Helaas al even niet bijgewerkt. De beoordelingen zijn gelukkig nog steeds overwegend positief! Wordt vervolgd..

 

Gabby Zegers van de Stichting Fundamenteel Onderzoek der Materie Utrecht. Bij ons te gast met 9 personen op 24-09-2013, met een boottocht en lunch aan boord.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Goede kwaliteit, informeel, prettig'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 9

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van de het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 8

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': 9

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? 'niets'.

 

 

Masterblenders (verder op verzoek anoniem). Bij ons te gast met 9 personen op 02-07-2013, in de avond, diner als start van de meeting.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Erg leuke en unieke locatie, goede sfeer en erg gastvrij, ik zou deze locatie aanbevelen'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 8

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van de het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 7

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': n.v.t.

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? 'meteen voldoende koffie en thee, loopruimte om de tafel'.

 

 

KPN CMO Products Mobile Propositions. Bij ons te gast met 12 personen op 23-04-2013, met lunch en een boottocht.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Zeer prettig en relaxed contact met Leendert: makkelijk en flexibel. Authentieke en sfeervolle locatie'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 8

- inrichting en verzorging van onze locatie: 7

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 8

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 7

- verzorging en kwaliteit van de lunch: 7

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 7

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': 8

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? 'iets zachtere stoelen, de beamer bij de prijs inbegrepen. (Reactie Leendert Westerneng/gastheer: voor de liefhebbers hebben wij losse zitkussens, was vergeten daar op te wijzen.. )

 

Dr. D. Oepkes, LUMC, afd. verloskunde.

Bij ons te gast met 8 personen op 14-03-2013 in de middag, geen lunch wel drankjes en hapjes en diner als afsluiting.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'aanrader'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 8

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': n.v.t.

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? Er was geen verloopstekker voor Mac-book, espresso zou lekker geweest zijn en de fietstenstalling dichterbij. (Reactie Leendert Westerneng/gastheer: ondanks een doos vol stekkers en pluggen kan het voorkomen dat een specifieke aansluiting er niet is. Overleg van te voren voorkomt teleurstellingen. Wij kunnen onze dinergasten sinds enige tijd een lekkere espresso of cappucino aanbieden! En een groot fietsenrek is pal om de hoek (daar kan je fiets met een hangslot goed vastgezet worden).

 

 

'M, W en R' (op verzoek anoniem), ondernemers inititiatief Utrecht.

Bij ons te gast met 3 personen op 14-02-2013, incl. lunch en borrel.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Huiselijk, prettig, inspirerend'. 'Uitstekende locatie voor inspirerende meetings'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 7

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 7

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 10

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': n.v.t.

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? De trap (is bij nat weer wat glad) (commentaar Leendert Westerneng/gastheer: wij hebben de trap inmiddels voorzien van een anti slip coating).

 

 

 

 

Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit.

Bij ons te gast met 6 personen op 20-09-2012, incl. lunch, borrel met snacks.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Positief :-)'

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9,5

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 9,5

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 8

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': n.v.t.

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? Niets

 

 

Annelies de Jong, SPF Beheer, Utrecht.

Bij ons te gast met 4 personen op 11-09-2012, incl. borrel met snacks tijdens afsluitende boottocht (samen met zo'n 9 andere collega's).

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Een huiselijke vergaderruimte aan de Singel met topservice, heel gemoedelijk'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja, maar niet voor een afspraak met externen. Daarvoor vind ik het geheel te huiselijk. Zeker wel voor interne meetings. Dan is het ideaal.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via mail/telefoon: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons ter plaatse: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 7

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 8

- verzorging en kwaliteit van de boottocht en andere 'events': 7

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? De inrichting is prima, maar de ruimte is wel vol. En de kapitein ging naar het verkeerde adres waardoor hij een kwartier te laat kwam.

 

 

Margreet de Vries Abbott NL, Hoofddorp.

Bij ons te gast met 11 personen op 26-04-2012, incl. lunch, borrel met snacks en boottocht.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Leuk, intiem, zeer goed, Top'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Zeer zeker.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons via e-mail: 9

- kwaliteit van de communicatie met ons via telefoon: 9

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8+

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 9

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 9

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 9

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? Niets.

 

 

Ronald van Hoesel (teamleider) NS Commercie, Utrecht.

Bij ons te gast met 10 personen op 12-04-2012, incl. lunch, borrel met snacks en boottocht.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Top locatie / gastvrij'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via e-mail: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via telefoon: 8

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 9

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 8

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 7

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 6

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? Ophangmogelijkheden flip-over sheets.

(commentaar Leendert Westerneng/gastheer: wij hebben een rail van 5 meter opgehangen waar allerlei zaken aan kunnen worden opgehangen, ook sheets).

 

 

Tilly Pouw (Secretaris Bestuur en Vereniging)

Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN), Utrecht.

Bij ons (voor de 2e keer) te gast met 8 personen op 20-03-2012, incl. lunch en boottocht.

 

Zou u ons aanbevelen bij anderen? Ja.

Zo ja, in welke bewoordingen?

 

'Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit'.

 

Zou u nogmaals bij ons boeken? Ja.

 

Rapportcijfer 1 t/m 10 voor de:

- algemene eerste indruk van ons dienstenaanbod: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via e-mail: 8

- kwaliteit van de communicatie met ons via telefoon: 8

- inrichting en verzorging van onze locatie: 8

- kwaliteit van onze dienstverlening ter plaatse: 8

- verzorging en kwaliteit van de hapjes en drankjes: 8

- verzorging en kwaliteit van de lunch en/of het diner: 8

- prijs/kwaliteit verhouding van onze diensten: 8

 

Wat zou wat u betreft beter kunnen? Niets.